2011-10-18

Hej allihop!
Det har inte varit så livat här i bloggen och anledningen till det är helt enkelt på grund av att det enda jag har gjort de två senaste veckornma är att hänga youtube och pluggat. Inte så intressant kanske! Men vädret har blivit bättre nu och i smdags låg jag på upfarten och solade och pluggade. Jätte mysigt!

Hade inte skola idag men åkte till Uni för attboka labbtid! Och då såg jag och Cheppi att universitetet hade carneval :D. Bara två karuseller och kön var otroligt lång! Det blev inget åkande och ingen sockarvadd men vi drog till en av alla hundra matställen och köpte en bit pizza var och njöt av att vara i solen. sen drog vi hem och nu sitter jag här! :)  På torsdag (tror jag) fyller cheppi 23 år. Vet itne riktigt hur vi ska fira men hon påstår att hon blir 17 så kanske något man gjorde i den åldern? :P

hopppas att allt är bra där hemma!

Puss och Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0