2012-06-17

Kan inte sova och klockan är snart 4på morgonen. Det började med att jag spelade WoW och sen blev det så kallt i rummet så jag kunde inte sova :/. 

Sommarens planer börjar smidas och jag tror att jag sticker med Cheppi till skärgården då jag inte orkar umgås med finspång bondelit (jag menar inte mina vänner såklart <3 De vill jag ju vara med). Sen sticker jag nog till Finland en snabbis för att hälsa på en släkting. Resten av sommaren har jag ingen aning om hur den ser ut men jag kommer väl försöka tjäna pengar där jag kan eftersom att det inte blev något sommar jobb i år.  Men ska försöka sova nu!  Hejssvejs! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0