2012-04-25

Yes! Idagens ära har vi shoppat loss jag och amanda. Csn kom ju inatt så nu är det dags betala räkningarna och
ge sig ut i regnet för att shoppa!  Blev skor, två toppar och lite blandat. Men eftersom att den var 50%rea på bikbok klarade jag mig undan hyfsat billigt.

Just nu sitter jag och skriver på min Kandidatuppsats, vilket inte är det lättaste när man är trött och har ont i kroppen. Men det är någonting som måste göras. Försöker att skriva/läsa lite varhe dag för att undvika stressen som kan komma annars. Tänker inte ge ut idén för ALLA er som läser. Ni som är så många! haha




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0