2011-10-27 NO! IT'S OVER

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!  Det är över.
Jag kommer ihåg när jag såg den första filmen och tänkte a men det är fortfarande 7 stycken kvar. Jag minns när jag såg sista Sagan Om Ringen filmen och tänkte "jag har ju i alla fall Harry Potter". Men nej. nu är det över.
Såg precis sista filmen och jag tror aldrig att jag har gråtit så mycket till en film. Jag grät från början till slut utan stopp. Delvis för att filmen är sorglig och delvis för att jag visste att det var sista filmen. Kommer ni ihåg hur små de var i början? Herregud. NEJ jag vill itne att det ska vara över!!

Jaja, jag vet att jag fortfarande kan titta på filmerna men det är fortfarande inte samma sak. Harry Potter är någonting jag växt upp till. Filmen var mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara och mina förväntningar för Voldemorts död överträffades. Det vardet enda jag ville säga. kommer sakna filmerna otroligt mycket och nä'r jag kommer hem ska jag börja läsa böckerna :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0