2012-04-20

Yes!
Jag har bestämt mig för att bli bättre med mig blogg och twitter. Twitter har jag nu gått och blivit beroende av. 
Varför vet jag itne, eftersom att jag enbart har 5 följare. Men detta ska ändras och jag ska bli uppmärksammad
har jag tänkt mig. 
Om det är någon som läser detta vill jag gärna ha hjälp med att skaffa en egen design till denna blogg och min twitter. Jag tror att det kan bi en extra hjälp och push till att fortsätta skriva. Dock vet jag inte riktigt vad jag har tänkt att nischa mig på.. Antar att det kommer bli utbildningen, alltså arkeologi och mitt tråkiga vardagsliv! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0