2012-05-09

Nu har jag kommit hit för att klaga igen!  Har spenderat de senaste veckorna i mitt "kök" framför min dator med en hel drös bäcker. Är så fruktansvärt trött på att skriva på min kandidatuååsats - även om ämnet är otroligt intressant.
MEN nu har jag försökt att dra mig ifrån pluggandet lite grann var dag för att exempelvis träna, äta något gott eller titta på film med mina vänner. Det är otroligt ensamt att sitta dag ut och dag in framför sin dator. Facebook och skype ersätter ju trots allt inte socialt umgänge!  Inte för min del i alla fall. Mitt sociala behov är enormt och nu när Amanda är i Paris och cheppi är hemma så sitter jag här och klagar istället.

På lite mer positiva noter: Jag har nu sagt upp min lägenhet och kommer att flytta från denna gudsförgätna ö, Gotland om exakt en månad idag! Och jag är lycklig, minst sagt. Har längtat  mig ifrån denna ö de tre åren jag har bott här och nu när det äntligen händer börjar jag bli lite rädd. Inte rädd för att lämna ön, men rädd för att jag inte har en aning om vad som händer efter! Om allt går som planerat får jag ta min examen i arkeologi, flytta till finspång över sommaren och jobba lite, Och sen UPPSALA!




Kommentarer
Neha

Hahaha, bilden alltså:D

2012-06-11 @ 01:03:17
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0