2012-04-29 Boredom.

Sitter som vanligt och skriver på min kandidatuppsats. Jag har hamnat i den delen där jag beskriver agrikulturen på tonga och Hawaii, vilket är en del i uppsatsen som inte intresserar mig alls. Därför vill jag gärna bli av med den delen så snabbt som mnöjligt. Så önska mig lycka till! Annars går arbetet bra. Ska försöka skriva minst 3000 ord denna vecka då jag känner att jag hamnat efter i min planering. Men har fått så många nya källor nu som jag har gått igenom, så jag antar att det är därför. Snart är det dags. Bara en månad kvar sedan ska allt vara klart och jag hoppas att uppsatsen blir bra och att den kan leda till en bra framtid för min del!
Bilden här representerar min framtida resa bort från denna gudsförgätna ö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0