Åttahundra Grader!

800 grader, du kan lita på mig! Du kan lita på mig!
Vilken lyckad kväll! Vi började med välkomst drinkar, de var jätte goda. Och den hade inget namn ännu så J, ska döpa den till något eftersom att det var hennes dag. Sen käkade vi jätte god mat men vissa kunde inte äta upp eftersom att de redan hade ätit hemma eftersom att maten där var försenad! Sen efter det så kom bandet och började spela, det hade dock inte kommit så mycket folk ännu, så det var vi som var hejarklacken och peppade dem haha! Det blev shottar och drinkar för hela slanten, men inte min slant ;)

Sen började folk dyka upp och dansgolvet fylldes, då det var lite dansbands aktig musik i början så blev det lite bugg. Och jag kan verkligen inte bugga så det gick ju som det gick. De i vår ålder droppade in gäng efter gäng och då blev det full rulle. Dans hela tiden, önska låtar, sjunga riktigt högt! Jag tror att alla hade roligt och det var det som gjorde kvällen så himla lyckad. Förutom att födelsedags barnet hade några stunder av "för tajt klänning och svårt att andas", men sådan tur för henne att jag hade extra klänning med mig som man faktiskt kan andas i! Kvällen gick mot sitt slut alldeles för snabbt, bandet slutade spela vid kl. 02.00 och då blev det kramisar ( crush på P, basisten). Då blev det ju efterfest såklart, där jag fick dne godaste drinken som K, gjorde Rosa Pantern heter den. Den har det en drink  ska ha!Men vi stannade inte där så länge för vi blev trötta så då åkte vi hem. Men vilken kväll!

Gotta go I need some True Blood!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0