Tasse, Tasse mjau!

En blogg då, finns inte mkt att skriva just nu. Ska göra mig iordning lite granan för att dra till I, och sminka henne det är ju hennes födelsedag så hon ville vara lite fin. Efter det blir det att dra hemåt igen för att käka, sen ska jag till J, för att göra henne fin och mig själv förstås. Vi ska käka middag på hotellet eftersom att det är hennes födelsedag också! Mysigt mysigt! Därefter lär det bli dans, mat och drinkar och det låter väl inte alls dumt?
Jajja nu måste lilla jag dra mig och vara irriterad på blogg.se någon annanstans än just här haha.
HADE!

xoxo




Blogg, blogg,blogg.   Vill ha en annan design men blir galen för det fungerar ju inte!
ge mig lättare instruktioner tack! Ingenting stämmer ju. ARGH!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0