Explore Everything, Stop at Nothing.

Sitter med världens huvudvärk och är jätte trött. Ska sova snart . Det är så underligt att man blir så trött av att shoppa, när det är bland det bästa man vet. Har varit i Linköping idag och köpt julklappar till de ända jag tänker köpa julklappar till. Eftersom att de köper till mig, egentligen hade jag gärna sluppit eftersom att det känns elakt att köpa till dem när jag inte ens kan köpa till min familj. Denna julklapps press... Men de blir nog nöjda i alla fall. Annars blir jag faktiskt arg haha :D

Imorn ska jag köpa J's present som jag beställde förra veckan. Så det blir en liten runda på stan. Det roliga är att hon ska köpa min julklapp under samma tid. Det blir nog att spionera på henne lite smått ... Sen efterdet blir dit att dra sig hemåt för att klippa o klistra med allt det sista, med julklappar och sy lite granna med kläder m.m som ska användas under julhelgen. Släkten kommer lite senare undersgane för att ta en fika, inget stort. Det var planerat att vi skulle ha en "uppe sittar kväll". Men det blev dock inställt. Jag och min lilla syster vann ju kampen om hur vi ska fira vår jul. De senaste jularna har varit de tråkigaste i mitt liv. Jag kan till och med minnas stunder då jag suttit vid datorn på självaste JULAFTON. Men nu ska vi vara hemma hos farfar/farmor precis som när vi var små. Så först sova hos far sedan dra till f/f och efter kalleanka blir det att dra hem till mor för att träffa resten. Att vara skilsmässobarn har dock sina fördelar, många julklappar! Men det är självklart jobbigt också men jag skulle nog inte göra någonting för att byta ut de människor jag har i mitt liv just nu. Tillbaka till dags ordningen. Efter att släkten varit här så kommer M, hit! Mysigt mysigt <3

Till något annat. Juldagen är ju spikat då blir det fest på hotellet med resten av Finspång. Känns som att alla ska dit!
Det ska bli riktigt roligt, hoppas jag får ngt snyggt att ha på mig tills dess bara. Måste ju vara fin! Det blir att slappa hela dagen, sen göra sig iordning och dra till Evs tror jag. sen blir det utång!
Nyår är en annan sak,  är bjuden till flera fester men det är väl ingen som lockar så himla mkt kanske. Men det kanske beror på att jag känner att jag inte orkar. Men det ordnar sig ..  ajja ska dra mig nu :)

-Om du/ni undrar varför jag skriver förkortningar på namnet så är det heltenkelt bara för att jag testar lite. Plus att alla ska ha så långa namn! Men det var tråkigt så jag slutar nog nu för det känns väldigt gossip girl!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0