God Jävla Jul!

Jaha, jag vet att jag klagar. Men bloggar är till för att skriva av sig och det är just vad jag behöver just nu. För en dag så såg julen ljus ut. EN jävla dag. Nu ska inte pappa o de följa med hem till farfar&farmor. Utan nu blir det vi skilsmässobarn som får pallra sig dit själva! De påstår att de gör det för att de inte orkar åka omkring på julafton och att de gör det för dem små. Jaja, jag tror säkert att mina små syskon bryr sig om vart de är någonstans, nejkdå de bryr sig inte om julklapparna. Det ända som spelar någon roll för dem är vart vi firar jul. SÅ FAN HELLER! Det är vi större barn som bryr oss om vart vi ska vara någonstans, det är ju ttots allt vi som ska åka till alla familjer! Eftersom att vi vill träffa alla och de vill träffa oss. Nej då Pappa o de kunde inte ens spendera en ända tmme hos farfar o dem. Om ni undrar varför det betyder så mycket för mig att vara hos farfar&farmor så är det för  att det är det ända stället där det faktiskt känns som julafton! Vi har varit där sedan vi var små, men under de senaste 4 åren har vi varit hemma. Då Jennys släkt kommit hit. De är jätte trevliga och jag tycker om dem. Men jag har faktiskt inte varit med om en mer tråkig julafton än de som jag spenderat med dem! Vi syskon går ner till våra rum ohc sitter vid datorerna för att det är så tråkigt där uppe, eftersom att vi inte kan vara i köket. Eller om man sitter i vardagsrummet så blir man ignorerad. FAN! Nu är jag riktigt arg, och JA jag vet att jag svär med det skiter jag i!

Snälla rädda min julafton! Den har inte funnits på 4 år!



Kommentarer
Jesper

Dåligt med kommentarer Amanda;) Jag blir väl först! Julafon är julafton, oavsett var den spenderas! God Jul!

2008-12-23 @ 18:52:06
Amanda

Tack så mycket Jesper! Det samma till dig!

2008-12-23 @ 19:28:21
URL: http://isabellaskyline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0