GOD JUL PÅ ER!

GOD JUL! JA minsann det får vi hoppas. Gissa hur jag blev väckt förut?
Min Pappa spelar JÄTTE hög skrikig heavymetal Julmusik! Mysigt värrw säger jag bara och vid nio tiden också! Men det var roligt i alla fall för det är så sällen det händer.
Har ni tittat ut? DET SNÖAR! Ett Christmas Miracle!Jag tror ärligt talat att det är vad de flesta vill ha under julafton, snö, det är viktigt för julkänslan. Jag blev så otroligt glad när jag drog upp persienerna och såg tt det var helt vitt utanför mitt fnstar!Jag sprang som ett barn till de lite äldre barnen i familjen ( som inte vaknat av pappas musik) och skrek : DET SNÖAR ! KOLLA! Sen sprang jag vidare.
Jag fick en julklapp utanför dörren cokså,  VeckoRevyn. Måste tillbringa tiden med någon när man väntar på alla julklappar och julmat ju!
Nae nu måste jga gå och käka julfrukost med resten av min familj, inann jag svälter ihjäl som barne i Afrika som inte vet vad jul är. Men deras Religion firar inte ens jul (jag syfter på låten " Do they know it's christmas time at all" - Aid 20?

FELIZ NAVIDAD!





Kommentarer
susan & tyra

kikar in...



god fortsättning



kramar :D

2008-12-26 @ 23:07:56
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i vår blogg ! Passa på att ställa en fråga :D



ps titta så du inte ställer samma fråga som nån annan :)

2009-01-05 @ 01:08:37
URL: http://tyrassusans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0