Honestly I have to go, to Las Vegas or Monaco

Sitter hos J. ska titta på True Blood snart. Och väntar på att M, ska ringa Men var tvugna att vänta på alla som ska lämna pengar och hämta biljetter hit och dit. Så medans hon krånglar med det sitter jag här plus att jag tittar på Sex and the city. Fick ett lite lustigt erbjudande idag. Eller lustigt och lustigt, det beror väl på hur man tar det. En vän till mig som Bor i Italien, vi träffades på Malta i sommras, frågade mig om inte jag kunde komma ner till Rom över nyår. Bara över några dagar. Då sa jag till honom att jag inte kunde för jag inte har några pengar och en massa anledningar också. Då säger han till mig att jag får gratis boende hos honom plus att hans agentur kan betala flyget! 
- För det första, var får man idén ifrån?
- Vad säger man till någon som ger ett sådant erbjudande?



Jag tackade nej i alla fall, jag har ju någon annan nu som jag tycker mycket om. Och jag vill vara med honom och mina vänner här hemma på mitt lov. Men seriöst! Vad säger man? Vad är det för förslag, erbjudande? Jag menar, jag vet inte vad jag ska säga om det eller vad jag tänker om det. Jag är helt mållös. Det kanske var romantiskt, det kanske inte alls var det. Jag vet inte. Som sagt jag är mållös.

- XoXo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0