Äckel stad man bor i,

Det är så otroligt att fokk jämt ska gå ohc tro elaka saker om mig. Ja är så himla trött på det! Jag är INTE samma person som jga var för 4-5 år sedan! MÄNNISKOR UTVECKLAS för i helvete! Gör det ni med! Jag är så trött på att folk går o släpar mitt namn i skiten när jag för en gångs skull på hur långe som helst mår jätte bra!
Säg  eller tro inte saker förns du har all jävla fakta. Prata gärna med mig om det också!
Jag är så trött på all himla high school skit och jag ska med nöja vända ryggen mot finspång sen.

Jag kan sitta här och babbla hur mycket som helst om hur jag är trött på det här men jag orkar inte mer, jag har kämpat nog med alla jävla rykten som går hit och dit. Jag orkar inte mer, jag tänker inte bry mig längre. Det blir ju aödrig bättre? Jag tycker verkligen synd om de människor som inte har något liv själva och därför måste gå runt och hitta på saker själva för att må bättre. Ni är så jävla små människor ...

Hejdå


Kommentarer
linds

mändis :/ det där lät inte bra.

2009-04-15 @ 09:34:02
URL: http://lindalilja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0