Äventyraren,


Jag vill så gärna åka utomlands just nu!  Vill någon följa med mig?
Och jga menar itne någon charter resa med massa fest, utan en
mer äventyrlig resa, typ backpacka genom Thailand eller Australien.
Inte bara sitta o steka i solan hela dagen för att sedan göra sig iordning
för fest, känns som att den biten är förbi.  Jag vill uppleva lite mer!


Idag händer det grejer hörrni! Ska hem till Pappa efter skolan och då ska vi
göra listor och inbjudningar till min student skiva. Det blir inte till att bjuda så
många kompisar eftersom att de flesta har studentskivor själva, plus att det här
är ju någonting för familjen tycker jag. Det rä väl inte roligt för vännerna att umgås
med min släkt liksom. Sen blir det att skriva klart Samhällen förresten, för den är
inte klar på långa vägar .. nu när jag varit sjuk har det inte blivit mycket arbete gjort, tyvärr..
Ajja nu börjar Media, dags att "jobba", för det gör vi så mkt här .. 
:)

Puss på Er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0