Because when I arrive I bring the..,

Alltså min dröm inatt.
Jag flög till JApan för ajg skulle bli röstad till någonslags administratör haha, och sen helt plötsligt så fanns det massor av folk från min närhet här i Sverige där? Och de skulle rösta på mig. Och för att de skullerösta på mig så var jag tcungen att vinna något slags undervattens spel* . Och ju mer jag körde detspelet och vann desto mer röster fick jag av de Japanska medborgarna. Helt sjukt. Och en dle av mina Malta vänner var där Farhan, Rostem, Moe, Saba, Johan & Karin! Gud vad jag saknar dem.. Men i alla fall drömmen slutade innan jag fick reda på om jag vunnit och det var väl bra för de släppte ner hajar i bassängen där tävlingen började!


*Man höll en mini motordriven båt i händerna som man åkte efter i värsta korridorerna med faror och speed sträck som man var tvungen att klicka på för att få lite boost. Hur coolt som helst!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0