Dagen efter,

Vilken härlig dag! Det är sol och jag har redan varit ute.  När jag vaknade drog jag ut för att möta min kära mor hon hade och med sig en sak som jag behövde. Sen drog jag upp och chilla på hotell rummet. Min roomate låg fortfarande och sov, så jag fick roa mig själv med att titta på "rent hus" haha.  Sen tittade jag utanför fönstret och vilka stog där om inte John och Sagge. Drog ut och käkade glass med dem, jätte mysigt faktiskt. Nu har många saker ordnat sig!

Igår gick det bra, lite krångligt eftersom att det var första gången i Garderoben. Men lite duktigare på matematik blev jag ju i alla fall! Inte lika mycket folk som jag hoppats men mer än väntat i alla fall. En del folk var tröga i huvudet, vissa inte :)

Det var kul att träffa folk. Det var kul att prata med folk som man inte pratat med ett tag. Så otroligt kul var det faktiskt! :D
Det var jätte roligt att stå i garderoben. Jag och Josefin hade sällskap av Skutten och Adis. En lyckad kväll faktiskt :)

Men nu ska jag nog hejm och äta god mat!  See ya

Puss på Er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0