Frisk som en..,

NEj, inte frisk ännu. Rösten är fortfarande inte återställd. Men jag har ingen feber! Och glad är jag för det.
Idag är det studiedag och det blir mycket "komma ifatt"-arbete. Men det känns bra att få det gjort tycker jag. Annars har jag ingen aning om vad som sker, kanske ska köra lite eget SPA så jag kännermig fresh till skola imorgon ;)

Skytten 23/11-21/12

Onsdagen börjar inte bra men det ser lovande ut efter lunch. Många småsaker ordnar dig av sig själva.
/Aftonbladet

J
a , Då kommer jag alltså ha en bra dag med tanke på att min dag började klockan halv ett ;)

Men nu ska lilla mandisen gå och läsa lite psykologi och arbeta med lite Cuba!
Hade fint guys!
Puss på Er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0