Hycklare,

Vi går runt och säger att vi tycker att det är så dåligt att man inte man vara kompis med de motsatta könet för att det blir en massa snack. Men sen när någon väl är det blir det en jävla massa skitsnack och avundsjuka. Bara för att man är kompisar måste man ju hålla på liksom! Det är ju klart. NAE för i helvete det måste man inte. Jag är så fruktansvärt jävla trött på att det ska bli en massa jävla piss snack om att man gör en massa annat när det man egentligen bara gör är umgås kanske spelar spel eller snackar skit om hur dagen har varit. Det är skönt att vara kompis med killar, det är inte samma sak som med tjejer pga man slipper allt komplicerat missförstånd emellan. Och det är skönt att kunna ta det lungt ibland.  Varför tror ni ingenting när jag umgås med mina tjejor? Det är ju precis samma sak, de är mina vänner? NAe för att man inte gör det helt enkelt! MEn håller inte på med sina vänner oavsett kön!

Om ni går runt och säger att någon rör sin kill kompis eller whatever så vill jag, väldigt gärna, att ni tittar er i spegeln och frågar er själva en sak. Fråga er själva "Håller jag på med mina kompisar?" Svaret blir NEJ, FÖR det är mina kompisar.

Jävla hycklare säger jag till dem som går runt och säger att det är tråkigt att man inte kan umgås med sina killkompisar, när de i själva verket går runt och tror en massa saker om dem som gör det.

PUSS på ER!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0