Inte svära,

Nu ska jag ingå i en pakt med mig själv. Ska försöka att minska på fula ord. så istället för vissa saker så har jag börjat säga pissråtta. Det blir många pissråttor på en dag, men det låter bättre än vissa andra ord jag brukar använda! :)

Det blev ingen träning idag, fy! Men jag och min lille bror drog runt centrum. Affär efter affär gick vi till men ingen hade den glassen som han ville ha1 Och snacka om att vi var trötta när vi kom hem så jag kände att det var träningen för dagen. Jag kommer träna massa nästa vecka så det tar jag igen!

Imorn är det Nice och det går jätte bra. Sålt många biljetter och det är många som ska betala vid dörren och så!
Me like it, och för att övertala ännu mer folk ( kanske lite mer under 18) - Killar och när man går på skolfest så får man sig alltid ett strul! Det är helt otroligt, men så är det, jaa!


Puss på Er!


Kommentarer
Stenberg

Tränar du fortfarande tennis? (;

2009-04-03 @ 21:03:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0