Projektmässa,

Nu är jag vaken efter en välförtjänst sovmorgon. Och sjuk har jag blivit också. Min hals är så svullen att jag knappt kan svälja. Men tyvärr måste jag pallra mig till skolan för de andras skull. Jag är ett halsbarn har alltid varit, jag råkade tänka " det var längesen jag hade ont i halsen" och vips! Nästa morgon var halsmandlarna svullna som idioter! Det var länge sen jag hade såhär ont, men jag är van.
Projektmässa som sagt idag, blir nog inte så roligt att stå där i kalla gympasalen eller wherever. But sometimes u gotta do, what u gotta do!

Nu ska jag försöka vara lite positiv. Snart kommer Jennifer ohc Josefin och hämtar mig (hoppas jag). Tycker detär snällt av dem att skjutsamig en varsin ros till er, inte för att ajg har några, men detär tanken som räknas!

Puss på Er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0