Seg,

JA, jag är väldigt seg på att uppdatera. Men det är bara för att jag gör en massa andra saker hela tiden. Helgen har varit full rulle minst sagt. Fredag NICE. Lördag var det spel kväll och öl råkade bli inblandat så vi kom nog inte hem förns vid aa..riktigt sent var det i alla fall. Söndag var det dags för film inspelning och precis som vi hade gissat innan ¨så var det inte många som kom! Media folket är så fruktansvärt förutsägbara i alla fall de från den andra delen av gruppen. Men det gick väl bra bara att det blev så blåsigt och kallt helt plötsligt!

efterdet var det dags för Josefin och mig att dra oss tillbaka till vårt nya boende. Josefin somnade runt 3- 4 och jag vid 5 och jag LOVAR, jag ställde klockan flera gånger men ingen av oss gick upp förns vid halv 9. Sen drog vi till Skuttis och spelade lite Wii med han och Mogge. Och jag har numer en egen gubbe , hihi.

Sen igår vad det laga mat, träffa släkten, jobba och träna som gällde. Sen träffade jag Josefin och vi gjorde ingenting speciellt.
Idag käkade jga frukost i solen ohc läste min Samhäll C bok. Den är inte överdrivet bra, men ganska intressant. Och nu ska jag packa för jag ska träna bodypump(?) idag med mikaela.. Så , jaa det är väl det som har skett och kommer ske..

Puss på Er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0