Still alive,

OJ! Vilket lov det har varit, Sista lovet också så det är väl bra att det blev bra?
Jag har gjort någonting varje dag ohc det känns verkligen som att jag har tagit vara på lovet. Jag har INGE regrets! Och det brukar jag ha, speciellt om jga har druckit. Men nej då, inget sådant den här gången och det känns fruktansvärt skönt!
Okrj, jag kom på att jag visst ångrar en sak. ..Jag har ju inte gjort något skolarbete överhuvudtaget! Och det hade jga verklogen behövts.

Men jag tycker att det är idiotiskt att ge läxor över lov, därför väljer jag att inte göra det, haha!
Vad har hänt nu över lovet då? Jag har umgåtts med Josefin nästan varje dag. Fredag var det NIce, lördag var det spelkväll som råkade bli lite dricka och komma hem väldigt sent. Söndag var det nog dags att spela igen. Och måndag-tisdag-onsdag tog jag det lite lungt och var hema lite och sen träffade jag lite folk. Och Torsdag var det shopping och klippning som gällde. Hittade ett par jätte fina ljusa leggins från Bikbok och ett fint rosa linne från samma. Sen träffade vi skuttis och hans kusin Dennis, och Moggelito. Jätte trevliga grabbar det där! Då var det spel med dem som gällde , Ida och josefin var med ett tag men drog hem, då blev det bara jag och grabbarna kvar. Blev kvar där ett bra tag.
Sen fredag var det påskmiddag med Släkten Tuohimaa- Bravo , och maten var jätte god! Men eftersom att jag lider av Tuohimaa magen kunde jga inte äta för mycket.
Efter det drog jag till Josefin så solade vi ioch sne käkade vi och efter det drog vi hem till Ida för att titta på så ska det låta. De tittade på Grillad med, men det sög så hårt så jag somna. sen var det LÖRDAG!!! äntligen så alla vi hade längtat.

Lördagen började med att Släkten Berggren kom hem till och och fikade, jättemysigt med lilla Rut också :)
Sen bar det av hem till Josefin för att göra sig i ordning och sminka henne såklart coh sne var det förfest hos Jennifer (säger vi) och riktigt roligt var det. Amanda, Ida, Josefin och Jennifer var med och det hade inte kunnat blivit bättre gäng, nästan iaf. Och då var kvällen igång.. Drinkar,lekar och massa folk. Det hände grejer och det var mycket dans. Precis som det ska vara! MEn det visade sig att det typ bara var jag som hade roligt, blir alltid så. När Josefin och Ida har roligt har jag tråkigt och tvärtom. Men sådan tur var ju att JEnnifer hade roligt, Amanda försvann fårn mig under kvällen. MMEn jag tror nog hon hade roligt! :) Men kvällen var inte klar bara för att dubbeldansen slutade. Nej då, jag åkte till sjukhuset med en kär vän som gjort sig illa. Det gillar vi inte. Och så får vi vänta typ 2 timmar på att de ska säga att vi får komma tillbaka nästa dag! Usch vad jag avskyr sjukhus och deras personal! MEn sen drog vi hem till Skuttisen och tittadepå tv och somnade och sen kom jag hem vid typ 9? Och det var varmt ute!
Söndag jag sov hela dagen. Vaknade klockan 8 på kvällen och drog hem till Ida med Josefin och sen drog vi ut på en liten picknik med Disney-låtar och chips och mycket vatten! Vi åkte lite varsom, på vägar jag inte varit förut. Och sen bar det av hem till Skutten igen där vi spelade lite Wii!
Måndag Idag hade jag och Josefin tänkt att äta glass, Och ikväll ska jag Ida och Josefin titta på Aristocats! Men jag ska också försöka med att med att jobba lite. Men det blir ju lite svårt eftersom att jag inte har någonting hemma! Ska fan stanna hemma imorn och jobba ikapp för jag har  nog redovisning imorn . Och jag har inte skrivit någnting kom jag på! Eller ska jag dra till skolan och stirra faran i vitögat och skratta högt? Äh, jag tror det blir den istället. Göran är inte ett dugg farlig! Han klarar jag jätte lätt :)


Kommentarer
Anonym

Göran skrämmer oss inte, eller jo lite kanske :P Åtminstonde första lektionen. haha :D

2009-04-14 @ 15:10:29
URL: http://maaathildam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0