T-t-t-today,

Idag är det tråkigt väder och kallt, idag är det tråkig skola ohc idga är det fun-Nice!
Det blir mycket att göra, hade ju tänkt sitta i solen tills Josefin slutar. Men nej, vädret ska suga.
Det blir nog hem och ta igen sömn tills hon slutar i stället!
Hittils har inte mycket hänt (klockan är ju bara 09:53). Jag sov, jag vaknade jag gick till skolan.  Ja, just det min syster blev ju arg på mig också för att jag inte hade väckt henne så hon försov sig. Det var alltså inte mitt uppdrag att få upp henne ur sängen egentloigen, men hon tänkte nog att jag borde ha väckt henne eftersom att klockan var efter halv åtta. Men sist jag gjorde det hade hon ju sovmorgon? Hur ska jag veta? hehe, men hon hann till skolan i alla fall.
 Jag borde nog skriva på mina psykologi saker nu tycker jag, jag kanske kommer tillbaks senare. Annars ha det så roligt på NICE ikväll ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0