Vad är klockan fröken?,

Vet ni när jag gick och la mig "inatt"?  Jag kom hem vid tjugo över 5 och la mig halv 6! Men vet ni vad det bästa är? - Jag pallrade mig till skolan i alla fall ( började ju 12). Då kan man ju fråga sig? Vad gjorde Amanda inatt? - Jo jag umgicks med en kär vän och rpatade stund så råkade klockan bli lite väl mycket! Men det roliga är att jag inte är så trött, men jag kommer nog somna som en stock ikväll :)
Sitter just nu så skolan och gör inte ett piss, har egentligen samhäll nu. Men jag har inte gjort klart arbetet så tänkte att jag kanske skulle börja där.. Sen ska jag träffa Ermin som har min fina sko! Och Skuttilus har min andra för jag råkade tappa dem , så bra som jag är liksom. Jag hade ett par andra på mig som var lite mer bekväma, och så lade jag de fina skorna i väskan. Och de trillade ut!
Vad ska jag mer göra då? - Jo, jag ska faktiskt söka till universitet och högskolor! Och sen ringa jobbet och kolla referens ( jag är sen och kommer inte få jobb i sommar jag vet!)

Men tudiluu nu ska jag dra!
Puss på Er!


(det är ingenting att skämmas för, saker händer)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0