And now I want it bad,

Igår var en helt perfekt dag. Det var Evelinas 19års dag och den började med att jag coh Evelina drog ut på en promaned med Mozart. Vädret var perfekt det var varken för kallt eller för varmt! Sen var kag barnvakt ett tag och därefter drog jag över till Evelina och slingade hennes hår, och det gick hyufsat i alla fall.

Sen bar det av hemåt igen för att käka, vila och göra sig iordning för kvällen. Jag, Amanda, Evelina, Josefin och IDa drog in till stan och fikade på ett underbart litet café som hette "Gubbens Trädgårds café" eller liknande. Det var hur mysigt som helst det hänge ljukulor från träden och det såg verkligen ut som en trädgård från det äldre Sverige. Atmosfären var att rekomendera, men det drickbara var inte det godaste laget.  Aliminuim cola ? Men jag tryckte i mig en underbart god smörgås med Bacon & kyckling röra på. Tummen upp!


Sen promenarade vi längs strömmen till underbar musik, jag skojjar itne det var som tagen ur vilken film som helst! Vi dansade lite vals och whatnot. Och sedan började fyrverkerierna, det finns ingenting jag älskar mer än Augustifesten under sommaren! Det äer nämligen den enda action vi från finspång får se om vi inte rest någonstans det vill säga. På vågen hem hade vi allsång i bilen som finns på film förövrigt, När vi kom hem var det dags att säga adjö till allas vår kära Amanda som far till Gotland imorgon! Hon ska plugga Internationell Arkeologi. Kommer sakna henne otroligt mycket, men jag kommer ner (?) till henne snart. Och dessutom så slår jag följe nästa år då jag också SKA plugga samma sak.

Amanda du är otroligt modig som gör detta. Och Vi alla är fruktansvärt stolta över dig och du kommer komma så långt och du kommer att träffa nya vänner där nere, vi får bara hoppas att du inte glömmer bort oss här hemma! Du behöver inte oroa dig för någonting för du är bland de mest interlligenta personer som jag känner, ta varje dag som den kommer, stressa inte för mycket. Kom ihåg det är inte slutet utan det är bara början på ett nytt kapitel!

Go TEAM AMANDA Go!




Kommentarer
amanda

ååh du är så himla sweet amanda :D hoppas du kommer hit snart!

2009-08-21 @ 21:45:04
URL: http://amandakarn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0