Augustifesten,

Jag har varit inne i stan varje dag under Augistifesten och det har varit bland de bästa dagarna den här sommaren!
Första dagen var vi på ett mysigt Café och firade gullungen Evelina, dagen efter var det Rix Fm festivalen ohc fyrverkerier med Amanda Alex och Ida. Och tredje dagen var det fest , som urartade ganska mycket. Förfesten var hel ball men det blev alldeles för många shots för min del, jag drack vatten emellan men det fungerade inte. Jag blev nästan utslängd varför vet jag inte. Och jag tappade legget och min fina nya kavaj!
Fjärde och sista dagen så vaknade jag med huvudvärk och gick till jobbet och försökte verkligen jobba hårt. Men efter det drog jag hem och sov och vaknade av att skutten ringde mig med glada nyheter! De hade hittat mitt leg i Eves väska! Yes , och sen kom Dennis och Simon och hämtade mig så drog vi in till stan igen och gick runt lite på marknaden och sen drog vi hem till Skuttilus och Moggelito och spelade lite Wii, sen var det dags för att åka hemåt och sova.

Och idag har jag jobbat och fått ännu mer glada  yheter, Min kavaj är funnen och är nu hemma hos mig! Yes :D







Nu sittere jag här och ska just nu gå och lägga mig för jag ska upp tidigt imorgon.

Puss

- Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0