Badest thing around town,

JA, idag var jag i skolan för första gången och jag älskar det redan. Känns jätte skönt det är en fin och bra miljö och väldigt blandat folk vilket jag älskar. Var dessutom på min första föreläsning den var riktigt intressant och vi pratade om Arkeologisk teori och praktik, en liten itroduktion dvs.

Ikväll är det hatt och mustasch party, YEAH folk går in för det också och det känns så fruktansvärt bra. Är ju van vid motsatsen. Skulle bara uppdatera lite nu ska jag göra mig iordning för min nollning börjar idag.. yes ;P


Puss saknar er!


Kommentarer
mikaela

va roligt ni har det :D är så glad för eran skull

2009-08-31 @ 17:33:28
URL: http://mikaelastenback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0