Busy summer,

Jag har inte haft tid att blogga. Eller nej stryk det jag har inte velat blogga. För jag har ett liv utanför datorvärlden.
Jag har haft en riktigt underbar sommar med mina vänner, vi har badat, åkt på utflykter, käkat glass, sett på film och festat, och så mycket mer.

Dessutom har jag jobbat hela sommaren på Aktivhälsocenter, och det har varit jätte roligt och jag fortsätter i höst!
Tjejerna har planerat en resa till Malta som jag tyvärr förmdoliegn inte kommer kunna följa med på, jag känner det. Lite synd eftersom att det här skulle vara en resa "för tjejerna i gänget". Haha, jaa verkligen?
Kalla mig tjurig men ajg kommer inte att prata med dem om de ens visar mig bilder fårn resan. Kalla mig egoistisk men jag har velat här ifrån SÅÅÅ länge och så råkar jag ha ett jobb ohc kan inte ta ledigt hur som helst . Ajja, jag blir arg på mig själv också . Men jag har ockås kommit på det positiva med att jag inte kommer kunna följa med. Jag kan spara ihop pengar till en resa som jag verkligen vill åka på. Typ dra och backpacka någonstans! Det känns helt underbart!

Därför har bestämde jag mig idag för att inte vara bitter. Jag ska till en dröm destination istället. Men eller utan någon!
'
Nu har jag updaterad lite i alla fall. Nu ska jag städa och sen ska jag in till Stan och Handla presenter :)

- Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0