Gotland here I am,

Ja, just nu sitter jag i Amandas lägenhet som jag kommer att bo i ett tag tills vi hittar ett eget place. Det är jätte vackert och jag tror verkligen att jag kommer att trivas här. Har inte träffas så mycket människor ännu förutom grannen Patrick som verkar vara en trevlig prick. I kväll är det nog en fest planerad eftersom att denna granne fyller år och då är vi bjudna. Det ska bli roligt att träffa lite folk känner jag!

Det var oerhärt svårt att säga adjö till familjen. Det var nog det absolut svåraste jag någonsin gjort! Jag har ALDRIG gråtit så mycket som jag gjorde. Jag kändes bokstavligt talas som om någon slet bort en del av mig!
Kommer kännas så underbart när jag får träffa alla dem igen!


Men just nu måste Amanda ( inte jag ) plugga så jag skulle bara uppdatera lite granna.

JAG ÄLSKAR ER!!!!

puss & kram Amanda


Kommentarer
evelina

Amanda(du) behöver inte plugga då :D.? saknar dig redan loveli

2009-08-30 @ 14:06:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0