Hard work, work,

Nu är jag äntligen vaken. Försökte sova lite längre men jag kände mig oerhört stressad av någon anledning, vet inte vilken. Nu har jag käkat frukost och pratat med Amanda första gången sedan hon flyttade till Gotland!
Saknar dig Amanda men jag håller just nu på att kolla runt lite efter billuga flyg och så vidare. Så snart kommer jag och jag längtar!

Jag har lovat mig själv att uppdatera mera, men jag skulle gärna vilja köpa en kamera eller något så att jag kan få in lite mer bilder också? Det gör ju det hela mycket roligare! Men nu måste jag börja göra mig iordning för lilla jag ska dra och jobba nu. Och efter det är det dags för personal möte men när jag kommer hem ska det slappas och läsas. Jag ska försöka ta mig igenom " När jag hör din röst". Jag avskyr bella i den här boken hon är patetiskt och därför har jag blivit seg på att läsa!

Men uppdateringar kommer sedan.

Btw läs Amandas blogg  här.

Pusshejs

- Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0