Kära vänner,

Har precis sagt adjö till mina närmsta vänner. Kändes tungt, försökte vara stark och inte gråta. Men så fort de lämnat min uppfart kom det. Eller de hade inte ens lämnat den de hade satt sig i bilden och stängt dörrarna.

Vi skulle ha en liten adjö middag så det blev grillande i mörket i vår trädgård . Vi satt under klar stjärnhimmel och det kunde inte blivit bättre. Tack tjejer, ni betyder jätte mycket för mig! Jag kommer sakna er jätte mycket, helt otroligt mycket. Vet inte hur detta ska gå. Men jag har ju i alla fall Amanda där nere och det är en oerhörd tröst måste jag säga! Vet inte hur jag skulle gjort annars!

PUSS PÅ ER!


Kommentarer
josefin

kommer sakna dig massor!

2009-08-27 @ 22:46:41
URL: http://charleey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0