This is not your song,

Jag sa ju att jag skulle uppdatera. Okej kvällens funering. När ska jag någonsing bli kär?
För min egen del verkar det bara vara något som bara finns på film. Jag är väldigt skiftande i mina åsikter
vad gäller kärlek. Men det ståpr alltif fast vid att jag vill bli kär. Kanske får man bara en kärlek i livet? Om ens det.
Jag har aldrig varit kär, det känns konstigt. Förälskad javisst, men inte kär! Jag vill ha de där folk verkar ha (utan att vara toffel).

Jag kan fortsätta i en timme till men jag orkar inte. Det jag vill säga är att jag nog saknar något som jag inte ens vet om jag känt. Och om jag inte vet om att jag känt det så har jag inte upplevt det. :)



Kom på en sak. Jag har nästan varit kär det var påbäg tills en massa skit kom emellan och han ser på mig nu så smälter jag. Det måste väl vara nära?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0