so long finspång,

Ja, igår var jätte lyckat! Det var hur roligt som helst och jag tror att alla hade roligt. Det är så skönt att slippa Finspångs fester! Vi träffade en massa roligt folk, spelade spel och lyssnade på musik. Vi var på förfest utanför Patrick och sedan drog vi vidare ner till Rindi och det var hur roligt som helst. Om man ska se det från den fesliga vinkeln så saknar jag inte Finspång ett jävla skit. Alla är så mycket annorlunda här, mer öppna. I Finspång är det inte alls så när (om) man är på förfest. Jag älskar Gotland so far i alla fall! Tjejer om ni läser detta så ta inte illa upp det är roligt att festa med er också. Men ni vet att jag är i behov av mycket folk och variation. Det finns inte i Finspång.











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0