Bad updating . . .

Ja, jag har faktiskt inte tid helt enkelt. Bara så att ni vet.
Den här helgen:
Fredagen började klokcan 07.00 gick till skolan på tok för trött egentligen. Drog hem efter första lektionen då jag nästan somnade! Så var det dags att gå hem och sova.. Jag vaknade vid 14.00, började packa eftersom att jag skulle till pappa, men packningen fick lillasyster ta med sig eftersom att jag skulle till Josefin istället. Och samtaks ämnet? Skulle vi ut, eller inte? Jag tror vi höll på att vela fram och tillbaka till klockan 19.30!! Och då var vi tvunga att göra oss iordning snabbt och Josefin var tvungen att äta okcså! Men vi  vi var i god tid ändå sen visade det sig. Det blev förfest på varvet, kunde väl ha varit på ett bättre ställe. Men det var snällt av dem att låta oss komma dit! :)
Sen
var det dags att dra sig innåt, det blev Hugo först och vi började med att ta " de första drinkarna" och spela Pacman! Haha det gick välsigt bra faktiskt! Ich sedan var festandet igång. Men för min och Mikaelas del blev det Otten sen eftersom att Hugo är så dåligt. Det är inte mitt sorts ställe direkt, eller folk heller för den delen. Otten hade ju precis renoverat också, och det var fruktansvärt fräscht! Vita väggar och allt, precis så som det ska vara! :D

Det var en riktigt okej kväll faktiskt, bortsett från vissa personer som är dumma i huvudet :)

Min lördag började klockan 11.00, det var tungt att gå upp men ändå skönt att inte sova alldeles för länge! Dagen bestod av att titta på tv med Wiggo i knät, och vnta på att Ida och Josefin skulle bli klara med deras så att jag kunde få mat i mig. De ringde tillslut, typ klockan 18.00 elller något? OCh då drog vi och köpte mat, som sedan visade sig att INTE vara värt pengarna. Jag blev grymt besviken och illamående av maten istället. Men det positiva är att det inte lär bli den maten igen. Som människa måste man lära sig av sina misstag,haha!

Sen blev det melodifestival time! OCh j***** vad det sög! Grymt besviken av det nya krångliga systemet samt det nya paus underhållningen! Såklart att de inte kommer kunna toppa förra året, me ändå kom igen! FÖRSÖK åtminstonde! Och den största beskikelse jag någonsin varit med om ... Att Caroline af Ugglas kom med överhuvudtaget! :S. Låten hade varit jätte bra om inte hon sjöng den för snälla, människan KAN INTE SJUNGA! Men men ...

Nu är det söndag och idag ska det skrivas två uppsatser och ikväll blir det bio. Den där Benjamin Buttons otroliga liv eller vad den heter. Den verkar lovande faktiskt! Ja nu vet ni vad jag har haft för mig och nu ska jag dra upp och käka frukost! :)

min bebis Wiggo, giggo,gissosan m.m




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0