Benjamin buttons otroliga liv

Det var movie time igår. Jag coh Ida L. drog på bio vi ville så gärna se - Benjamin Buttons otroliga liv. Vi fick skjuts in av kära Josefin som nyligen fått körkort (congrats gumman). Och Vi hade också sällskap av Jennifer och Berntsson  trevligt, trevligt! Ida&jag blev avlämnade utanför filmstaden precis när vi skulle hämta våra biljetter, och sedan drog ci och köpte lite godis. Någonting måste man ju ha att mumsa på!

Filmen var faktiskt väldigt bra! Jag blev väldigt tagen och man lärde sig verkligen att tycka om huvudpersonen ( den heta Brad Pitt!!!!!<3). Det enda negativa jag har att säga var att filmen var lite väl lång. De sista 30 minuterna väntade man på att filmen skulle bli över, eftersom att man visste vad som komma skulle. Men det är helt klart värd att se!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0