Do you play?

Hallå gott folk.
Igår var en händelserik dag, inte. Vaknade och drog och tittade på sex and the city.
Sen så kom Josefin & Ida över för att se klänningen. Sen drog vi hem till Ida och drack thé.
Efter det så drog alla åt varsitt håll, därefter fortsatte jag mitt SATC tittande! :) Och nu ska jag
fortsätta mitt CV, vet inte om det är för sent eller tidigt eller perfekt timing att skriva nu. ÄH , får la
se vad som sker när jag skickar ut!  Blev inget högskoleprov för min del, gick inte att betala. Testade
mitt kort och brorsans m.m. NOPES. Får göra det i höst istället! Nu ska jag käka lite frukost, sen fortsätta
med det jag är bäst på .. Titta på sex and the city såklart! Haha. Men ska göra nyttiga saker också. Som plugga.

We gonna' keep going, and going . . .

PUSSpåEr!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0