Kära Du,

Jag är förtvivlad - antar att jag inte är den enda som hört om denna påstådda misshandel gällande Chris Brown coh Rihanna?
De ska tydligen ha bråkat i deras bil och sedan lämnade hade och då var hon tydligen helt riven och blå. Hon ska vittna emot honom (säger medierna) och han valde först att inte kommentera denna händelse. Men nu har han och jag citerar*

"På förmiddagen valde han att självmant uppsöka polisen där han senare anhölls. Chris Brown släpptes senare mot borgen på motsvarande drygt 400 000 kronor". Jag är ett stort fan och C.B och jag vill inte tro att detta är sant. MEn det verkar dock vara en återvändgränd här för mig, men det kanske finns ljus någonstans. Jag tror inte att det är han som gjort det, jag tro att det är Media som fått allting om bakfoten och förstör allting som vanligt. Media ska jämt gå in i massa skit där de inte ska vara vilket är väldigt synd. Jajja, nu ska jag plugga till Matte C Prov!

Puss på er!




 

Foto: Scanpix



*TT Spektra - 10.02.2009 12:47



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0