Matematik C is a bitch!

Ok, alla som hatar Matte C räcker upp en hand!
Jag antar att det blir väääldigt många, jag är en av dem.
Jag har alltid haft problem med Matte och kommer nog alltid
att ha det också. Jag är fruktansvärt trött på det. Och fruktansvärt
dålig med. Har prov imorgon och har suttit 3/4 av denna dag med det.
Och nu säger jag stopp. Innan jag bränner sönder de dumma böckerna!
Fy försvinn! Jag blir arg på er. Böckerna suger och de förklarar jätte, jätte dåligt-
Men, finns förstås ingenting jag kan göra förutom att gå till skolan, gör det elaka provet
Och till slut få IG så att jag kan göra om det igen, för att sedan få bättre förstås. Eller så får jag
precis under som jag brukar få .. ajja nu ska jag väl ge mig på den helvetes dumma bitchiga häxan igen .....


PUSS på er!




Kommentarer
LINDA!!!

jag räcker upp en hand!

2009-02-12 @ 09:26:54
URL: http://lindalilja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0