ROCK ON!

Ja helgen är över. För min del började veckan idag.  Tog lite ledigt igår var tvungen att packa allting eftersom att ajg skulle flytta hem igen. Vad kan jag säga om helgen? Fredagen blev ju helt full proppad. Först var vi tvunga att ta emot alla biljett-säljarnas pengar för att sedan räkna dem, sen försöka käka s¨snabbt som möjligt och sedan göra oss iordning. Efter det träffade vi ermin ohc gjorde förberedelserna inför Festen.Och det blev lite små tjafs över vem som skulle göra vad eftersom att ingen frivilligt ville stå i garderoben! Men det ordnade sig, jag kollade så att alla hade stämplar. Hade de inte det fick de genast sticka till garderoben och fixa det! Det gick så mycket bättre än planerat för det fanns ingen plats i garderoben så vi var tvugna att neka folk sedan i slutet. Det fanns några komplikationer men det fixade sig i vilket fall som helst! Efter att festen var slut var det SJUKT mycket att städa! Seriöst killar, VAD FAN GÖR NI PÅ TOALETTERNA?!  det var spya, blod, piss ÖVERALLT!  Tjejernas fanns nästan ingenting att städa! O gissa vem som fick ta det äckliga då, om inte jag? BLÄÄÄÄ!
Men städningen gick ju bra sedan i alla fall vi höll inte på så länge, så lite sömn fick jag i alla fall.

Lördagen började klockan 12.00 sen duschade jag ohc gjorde mig i ordning för att dra till mina musiner för att träffa Tessan och helles lille sötnos Elis (vet ej hur det stavas). Det var otroligt roligt att träffa tessan igen, var det 8 år sist eller något? Har saknat henne otroluigt mycket, böand de mest intelligenta & sofistikerade människorna i släkten! :)
Och lill killen var ju hur charmig som helst!
Efter besöket hos släktingarna var det dags att dra till Hotellet igen, börja fixa inför kvällen. hitta kläder som jag ville ha på mig var det svåraste! Men det blev lyckat med allting faktiskt, dricka, smink, outfit - everything! Det var jag, fride, josefin, ida och jennifer på vår lilla förfest det var as roligt. Sen kom MandyK och Mickis och då var det tydligen dags att dra sig neråt ( när vi hade det som roligast). Men men, där nere var det ju också g´hyfsat roligt, det blev väldigt "girls night out" och det var awesome! Kul att bslippaallt jävla skitsnack om att jag gör massa saker som jag INTE gör!!!!!! Riktigt lyckat kväll som slutade i tid innan det gick över så att säga :)

Jaha, vad hände på söndagen då?.. Hmm, jaa? Eehh. Baksmälla? JUSTE! Och PCD presents Girlicious maraton blev det! Liggandes i sängen gloende och repa mig efter dagen innan. Blev inte så mycket gjort den dagen faktiskt.. Kan inte komma på vad mer som skett under helgen. Självklart finns detsuper mycket skvaller. Men, jaa, det är ju Finspång. Och skvaller är ingenting man ska bry sig om! Det lärde jag mig den hårda vägen!

Btw jag försöker få tag på bilderna, men eftersom att jag väljer att titta på 90210 istället för att sitta vid datorn blir det inte gjort. Men nu ska jag hänga asos.com 

XoXo folks!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0