Welcome to the club,

Sex and the city marathon på G, JAVISST!
Okej en fullproppad helg har det varit. Det började med fredag. Vad jag gjorde då kommer jag inte ihåg. Tror det bara var softar kväll hos Ida eller något. Nej just det, det skulle vara en soft/chill kväll. Men det blev skjutsa runt på alla andra kväll istället! Men det var roligt att träffa folk.
Lördag, alla hjärtans dag, ingen som har missat antar jag. Dagen började klockan 10.00 var tvungen att dra mig upp tidigt för att köpa alla hjärtans dag present (oops). Det var en mysig dag som ledde till en fest kväl. Det var nämligen tre tjejor som fyllde år och de hade fest på Cromwell. Det var riktigt roligt faktiskt. Jag drack massa men blev inte direkt påverkad. Det var en skön kväll med mycket nytt folk, MYCKET dans ohc svett haha! Trevligt värre :)
Söndag, som jga lovade mig själv. SEX AND THE CITY hela dagen. Tills jag kom på att det faktiskt var fint väder ute. Då drog jag ut Ida på promenad för att jag sedan skulle gå hem oc lägga mig i min säng med min underbara Wiggo och titta på SATC haha! Inte mycket gjort med andra ord. Men på kvällen var det dags för att dra ut & cruisa med J och vi pratade mycket om det vi hade på våra hjärtan. Vilket var mycket!!
Och IDAG följde jag med Ida & Josefin och skjutsade mikaela und rikard till nkpg för de skulle på kryssning. Sen så shoppade vi lite granna, fast det ska nog lämnas tbx. Okej nu orkar jag inte skriva mer..

PUSS PÅ ER! sex and the city marathon på g ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0