207

Sitter i 207 , Sagge ohc Daksan sitter bredvid mig och snackar sommarjobb! Haha, och roligaste vet ni vad en av dem överväger att söka? Liksanering? vad är det egentligen? Vill jag verkligen veta det? Ajja, sommarjobb som sommarjobb och pengar är pengar! Måste skriva klart mitt CV och söka sommarjobb snart känner jag! Det är dags att verkligen tänka på sådant nu, och man kan väl bara hoppas att det leder till fast jobb så man kan fortsätta jobba ett tag. Det kommer att kännas helt sjukt att inte ha någon skola att komma tillbaka till sedan efter sommaren! Kommer trots allt sakna NS3b!
Nu är det dags för Psykoligi med en av Bergskas skönaste lärare, BRUCE!  wiihoo :D






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0