3 dagar,




Jag har bara gått i skolan i 3 hela dagar. Och är reda fruktansvärt skoltrött. Jag orkar inte göra de uppgifter jag har, alla böcker som ska läsas ut & alla arbeten som ska lämnas in. JA! Listan är lång, men det jag vill komma fram till är att hur mycket vi än klagar nu. Så kommer vi att sakna det när vi inte har det mer. Sen när vi sprungit, sjungt och supit bort alla pengar på studentveckan. När vi står där efter "sommarlovet" så kommer det att kännas tomt. Men Sådan tur är ju att det öppnas ett nytt fönster med nya möjligheter. Jag funderar på att åka till USA i sommar och arbeta som läger ledare (om jag får jobbet), Sen tänker jag jobba året ut och efter det tänker jag försöka abeta som Au Pair i USA eller kanske backpacka i Sydost Asien? För att sedan söka till något universitet eller något. Jag vet verkligen inte vad jag ska plugga till, jag vet inte om mina betyg jag har nu räcker till, men sådan tur att komvux finns! :D

Nu ska jag plugga
rättskunskap. Fick ju inte så bra på förra provet så jag måste göra om det. Även om jag tycker att jag gjorde jätte bra ifrån mig. Jag gjorde verkligen mitt bästa, det här provet kommer garanterat inte att gå bättre i alla fall! MEn han ska envisas om att jag ska göra det i alla fall... Ajja, you gotta do, what you gotta do!

Dagens låt Aerosmith - Jaded

XoXo
-Amandisen





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0