Babydoll

TJA på er!

Lång skol dag
, haha naevars. Började faktiskt klockan 12.00 som vanligt. Men den kändes lite lång med tanke på att jag går till 16.30. Men idag stannade jag inte på hela median iofs... Var tvungen att ha skjuts hem idag så jag drog vid 16.00. Dagen har varit ganska produktiv måste jag säga. Det började med ett förhör jag inte visste om, sen blev det håltimme och då satt jag och arbetade helatiden, på samhällen jobbade jag för en gångs skull och på median var jag. Just nu håller vi på med ett slut projekt på median, vi ska göra en lång film allihopa. Hela gruppen som varit delad i ett och ett halv år blev nu till en grupp. Alla måste samarbeta och vi delade ut arbeten och roller! Jag blir Scripta* och har ansvar för smink tillsammans med Hilda. Tur att jag får hålla på med någonting jag faktiskt tycker om! Så idag är jag riktigt glad.

Josefin åkte med i bilen då vi hämtade W, på dagiset, sen släppte vi av henne och hämtade A, på skolan. Snabb tripp till viberga hann vi med också lilla pappa och jag. Men nu är det dags att vara hemma och plugga till morgondagens prov! Yippie! Rättskunskap i hög grad. Inte för att jag kommer kunna göra bättre ifrån mig, eftersom att jag faktiskt anser att jag gjorde mitt bästa sist. Men sådant återstår att se. Imorgon blir det kanske en tripp till stan också. Måste köpa nya skor och lite kläder! Äntligen säger jag bara! Men det beror på om vi hinner, jag måste ju vara hemma ngn gång ( glömt tiden) och fira W, har fyller ju 5 år imorgon!

Jag har blivit kär också, ska beställa henne imorgon efter stan om min ekonomi tillåter det!YAAAY!

                                                                             
   Lurex Chiffon Babydoll Top



* Vet inte om det stavas så. Vi har iaf ansvaret för att alla ska veta vad de ska göra,vart de ska vara m.m. För jag passade tydligen för det enligt vissa personer. Jag är lite bossig av mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0