Bitterljuvt





Vilken mysig dag. dagen innan skolan börjar har varit en riktigt bra dag. Mattias var här tittade på 2 and a half men. Ganska rolig serie, men jag skrattar inte åt varenda mening som vissa gör :)
Har precis sett klart på den tolfte avsnittet av min nyfunna serie (the secret life of the american teenager).Okej, de är 15 år, ska ha barn och de gifter sig? Vad säger det egentligen om dagens samhälle? Utvecklas vi bakåt? Vi gifte oss i deras ålder under medeltiden och BAKÅT! Klart att det rä roligt att de hittat varandra blablabla. Men det är ju inte ens hans barn, är han verkligen villig att bli av med en stor del av sitt liv på grund av en tjej ahn sa att han älskade innan han ens kramat henne? Love works in mysterious ways.. som man brukar säga. Ville bara skriva av mig lite nu är det dags för "friends" och sedan sova.Imorgon blir det lite mer när klockan inte är så mycket (alla sover utom jag) Ha de gött gott folk!
Stockholm på fredag också ;)


XoXo
- your A


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0