Brrr!

Nu sitter jag i tråkiga skolan och har absolut ingenting att göra. Och har inte funnits någonting att göra på ett bra tag heller. TRÅKIGT! Det var ju Förintelse - marsch ner till centrum förut. Men jag skippade det. För jag behöver ingen demonstrering för att tänka på vad som hände under andra världskriget! Tänker på dem minst 3 ggr i veckan annars, så varför tillägna en en hel dag till det när det finns så många andra människor som mår dåligt IDAG!

Jaha, vad händer resten av dagen när jga slutat skolan (16:30)? Nej ingenting alls, kanske ska träna för första gången på as länge. Men vet inte om jag vågar mig ner till Aktiv. Glömde ringa o fråga om jag skulle jobba igår. Men de hörde ju inte av sig heller, så antar att det inte var någonting? Iofa var min mobil död under en stor del av dagen men ändå... Jag säfger nog att jag försökt ringa ... De är ju itne som att de svarat alla andra gånger som jag har ringt ner dit ..
Ajaj nu bröjar den ännu mer tråkiga samhällen och jag ska fokusera min negativitet däråt istället!

XoXo gott folk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0