Can't get no job,

Sitter och nynnar till Billy Talent - Fallen leaves och kommer på att ajg måste fortsätta skriva mitt CV. Men det är ju så fruktansvärt svårt att säga bra saker om sig själv utan att det låter som skryt! Jag vet inte vart jag vill säka jobb heller, för jag vill inte vara kvar i Finspång under sommaren.. Mina drömmar krossas nog då, haha. Naevars men till nästa år ska jag härifrån i alla fall!
Hur är läget kära läsare? Med mig är det jätte bra. Har precis haft maxtest, ni vet när man ska mäta sin maxpuls. Det var inte så nervöst som jag trodde det skulle bli. För man körde i sin egna takt och jag tyckte det gick jätte bra! Ganska roligt att veta vart man ligger någonstans. Nu är det håltimme tills vi ska träffas allihopa i klassen. Lite hemlisar där, hehe ..
Hopppas klassen kan komma överens bara, och att människor vågar säga vad de vill och vad de vill göra och att de inte låter sig bossas runt hela tiden. Ja, jag menar vissa personer i klassen :)
Men nu ska jag dra mig, hade gött gott folk!


Älskar Hippies och deras sätt att tänka...



Kommentarer
Jesper

Måste bara säga att jag tycker om Billy Talent;) Lyssna gärna på Burn the evidence eller sympathy;)

2009-01-21 @ 15:52:36
Amanda

Jag har haft alla deras album så jag vet vad du snackar om ;) Men Surrender är ändå den bästa! :D

2009-01-21 @ 19:12:49
URL: http://isabellaskyline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0