Dåligt av mig,

Jag vet, jag är super dålig på att uppdatera bloggen! Men har haft en väldigt fullbokad vecka nu innan.
Jaha, vad gör ajg nu då? Jo, jag har håltimme (min första rast sedan klockan 8) och jag sitter ohc hänger min blogg och självklart så sitter jag också o hänger Asos.com. Jag har ingen aning om vad jga ska beställa det finns ju så mycket! Jag har hittat minst 5 fest klänningar som jag vill ha, och en massa toppar, byxor och accesoarer också! Hmm, vilket ska man ha?! Nu har jga hittat en massa ljolar också. AARRGHH vad gör jag? haha ;D

Frågan är om jag kanske ska plugga lite Rättskunskap nu när jag ändå har tid? NEJ! Jag gör nog klart samhällen istället för nu kom Lisa hit.  Men babes jag skriver mer sen senare idag!

XoXo


Kommentarer
MICHAELA D

hoppas det blev nå bra då ;D

2009-01-26 @ 18:29:18
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
linds

amanda! har vi någon samhäll sen eller? folk säger att vi har det och andra inte .. ^^,

2009-01-27 @ 11:24:54
URL: http://lindalilja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0