Godnatt!

Hittade två balklänningar jag vill ha. Men självklart är priset alldeles för högt. Tycker nog inte att det är värt att betala för mycket för en klänning jag använder en gång. På en bal som säkert kommer att bara as bvilliug ngnstans ute i skogen eller ngt.. Om det ens är i närheten av vad man hörde att det var förra åretr... usch. Skit också!

Men men, imorgon är der nice. Och det GÅR att köpa biljetter tills klockan 16.00 imorgon! Oavsett vad de jävcla ryktes spridarna säger. Det enda är att om du inte har köpt innan 16.00 får du betala vid entrén! :)  Båda går lika bra!
Hoppas folket får det roligt imorgon, själv ölängar jag lite mer tills lördagen då det blir dubbeldans här på hotellet & sover där just nu). Haha, hoppas bara att vi hittar en förfest! annars lär vi ju göra det roligt för oss själva! :)
Men nu ska jag och min nya roomate sova! OCh gott med för sovmorgon ska råkas ta imorgon eftersom att klockan är så mkt och jag är jätte trött och vill gärna sova :D

PUSS på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0