Mrs Bixby,

Yes, nu är jag klar med Engelska redovisningen. Det var inte så mycket en redovisning än ett mer seminarie liknande framträdande. Men roligt var det faktiskt. Folket i klassen hade läst intressanta böcker och jag ska nog ta och läsa Twilight serien känner jag men först och främst ska jag fortsätta där jag var förut - En Vampyrs bekännelse. Läs den gott folk! Den är suverän, jag älskar den. Men det kan ju ha en del att göra med min besatthet av vampyrer i och för sig. Ni som läst tidigare inlägg vet att jag också är galen i True Blood, som är en vampyr serie! Mmm, True Blood I need some True Blood!
Idag ska mycket hinnas med nu har jag lektion men slutar snart och då är det dags att fixa biljetter till säljarna. Förmodligen sätta upp affischer också, men den rätta rektorn är inte här för tillfället  :/. Sen blir det religion, betygssnack och sen drar jag vidare. Förmodligen till banken måste ju checka så att jag har pengar till min älskade tröja jag SKA beställa! hehe. MEn nu ska jag fortsätta skriva en annan redovisnings liknande grej till samma ämne. Vi får aldrig lov där inte ..
Hade gött gott folk!  XoXo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0